LEOS DISCO

Ber väldigt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat idag!
Jag mötte upp Emelie i stan, så jag, Cissi & Emelie gick in till stan för att vänta på Felix, Alva & Malin. Dom kom med bussen, &vi for & köpte navelpiercingar, för att Emelie & Alva skulle pierca naveln. Men tyvärr så gick det inte, för killen som skulle pierca hade tydligen inte tid. Så Emelie, jag, cissi & Malin for först hem till mig så jag fick äta. Sen drog vi hem till Cissi, så hon fick äta, sen så sminkade vi oss:) För vi skulle fara på ett Leos Lekland disco som alla fritidsgårdar hade anordnat. De var askul, & jag träffade väldigt många som jag kände där borta! Härligt!
Så jag hoppas du nu förstår varför jag inte hann blogg idag! Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lovan

Sv: ja :)

men dom håller just nu på och fixar med den sidan så jag kan inte skicka den förens dom är klara med de! men skickar de så fort dom är klara om de nu finns kvar men de får vi väl hoppas på haha :)

2011-05-28 @ 14:11:26
URL: http://lovangustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0