KLÄDER

Hej!

Har varit med Erika nu ett tag, & vi for upp på Ica Supermarket, för att köpa godis. Eller ja, pappa tvingade oss för att han var sugen(; Just nu sitter jag & fixar med kläder. Har just letat igenom asgamla kläder, & hittade ett asfult linne. Men som blev råsnyggt när jag stoppade ner det i mina "hemmagjorda" shorts.
Igår gjorde jag ett udda, men sött tublinne av ett vanligt vitt linne & en kjol. Dessutom ett par tre-kvartsbyxor, även kallade piratbyxor, av ett par slitna & röda chinos(:
Klippte av dom lite kortare, & för att det inte skulle se så fult ut, vek jag till kanterna. Ska sy fast kanterna där nere snart, för vem orkar lixom gå omkring & vika upp byxbenen hela tiden? Bara jobbigt.
& här är tublinnet. De svarta som jag ringat in med rött, är kjolen, & det vita är förståss linnet. Detta ska bara sys ihop, sedan är det klart!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0